© Jörg Becker 2019
Flagg Start N Produkter Tjenester Tilbud & News Teknisk FAQ Obs: butikksidene stenges etter 15 minutter uten aktivitet! Impressum
siden 1986
Tjenester  Teknisk råd
batteri-ladesystemer  strømforsyning  dynamo-teknikk
Og så funker dette. Enkelt å komme igang: For å kunne bruke oss som støttespiller må du være registrert som kunde. Det gjør du ved å velge servicen du ønsker (se “hvilken service” eller tilsvarende sider) - Flere detalj til temaet finner du under “Betyr..” (musepekeren holdes over tema-knappen) - Forklaring til selve bestilling finner du under “Hvordan å spørre”  (muspekeren holdes...) ... og så å starte en normal bestilling på Nettbutikken, linken åpnes i separat vindu. Registrerte kunder faktures enkelt per e-post og betaler fra konto til konto. I spesielle tilfelle ved uklar kundeforhold eller nye “haste-”kunder ønsker vi forhåndsbetaling. Haster det ordentlig kan vi også sende betalingsoppfordring via PayPal (PP). Denne inneholder avtalt beløp, pluss 4% som PP kasserer. Så kan du betale enten med enten kort eller overføring til PayPal. PP overfører så til oss (varsler umiddelbart at betalingen er mottatt) og det utløser tjenesten her. Tidligere kunder trenger bare å sende melding per epost for å bli tilkoblet tillegs-tjenesten. Vi legger ditt kunde- og norsk telefonnummer til et separat register, så får du din faktura vedlagt per epost, som vant. Betalingen utløser tjenesten her, også som vant.  Hva videre: (nå bir det enkelt) Rett etter registreringen får du automatisk bekreftelse at bestillingen er blitt registrert. NÅ kan du klikke på svar på meldingen, og tilføye din epost med beskrivelsen om hva du trenger hjelp for. Epost-meldingen må inneholde Ordrenummer (i emnefeltet) Beskrivelse hva du ønsker å vite Dreier det seg om bestemte apparater/utstyr da trenger vi: nøyaktig modell/typebetegnelser (helst med serienummer) for å spare tid. ca. aldre (gjerne med flere bilde) og beskrivelse hva du ønsker å vite Dreier det seg om feilsøking gjelder det samme. I så fall trenger vi også noe detaljert beskrivelse hva du oppfatter som feil hvordan det var tidligere detaljert beskrivelse av involvert utstyr. bruk/send gjerne flere bilde. Husk rolig hånd & god lys ! => Jo bedre du beskriver desto enklere, raskere (og billigere) blir det å finne en løsning.   NB: 1.) SMS: Uten avtale svarer vi ikke på tekniske forespørsel per SMS. Grunn: Vi ønsker å hjelpe på mest effektiv måte, også mht. tidsforbruk. SMS pleier å være både tidskrevende og upraktisk, dvs. gjør saken unødvendig dyrt. 2.) Forespørsel som f.eks. “Jeg har en lader fra produsent X med X uttak. Kan den brukes for ....” kan ikke besvares uten nøyaktig typebetegnelse eller datablad til laderenw. En grunn: Produsent “X” har podusert mange forskjellige type ladere, og har trolig byttet software mens. (Dette er et eksempel, men gjelder for de fleste apparater.) Flere svar finner du under knappen “FAQ til Teknisk Råd”
Start Hvorfor råd Råd fra oss Betalt...gratis? Forskjell vs. å spørre "andre" ---------------------------- Hvilken service, overblikk... ...og flere detalj nedenfor Info til egne produkter Info til fremmede produkter 2. Mening Guiding Reise & Utland Konsulentoppdrag Konsulentoppdrag Firma ----------------------------- Pris for tjenestene Å få noe tilbake? ---------------------------- Enkelt å komme i gang Enkelt å komme tilbake ---------------------------- FAQ til Teknisk Råd Kaffekasse?
Registrering og Start
Teknisk råd, tipser       og å hjelpe deg, og også til å forstå ?